maanantai 16. toukokuuta 2011

"Tukka hyvin, kaikki hyvin"



Nyt minulla on tärkeää raportoitavaa! Erityisesti kummeilleni, sillä olen jälleen käyttänyt harkiten omia kolikkojani suuriin hankintoihini.. Olen säilyttänyt Maijan ja Timon minulle jättämiä kolikoita tarkoin, tosin joulukalenteriin sijoitin jo kolikoista punnan ja tänään sijoitin ostoksiini kokonaiset kolme puntaa! Tällä erää hankinnat alkoivat olla jo tuiki tarpeellisia, sillä minun hiukseni ovat yksinkertaisesti kasvaneet niin pitkiksi että jotain oli jo pakko kehittää. Hiukset kun tuppaa olemaan jo silmillä haitaksi saakka. Niimpä äiti sanoi että piipahdetaampas Primarkilla katsomassa olisiko siellä pinnejä ja pompuloita. Ja voi hyvänen aika että siellä olikin paljon erillaisia mistä valita! Sovimme äidin kanssa että saan valita ihan itse ja valitsinkin nämä kolme pakettia. Ne maksoivat punnan kappale eli yhteensä kolme puntaa.



Pompuloiden tai hiusrenksujen laittaminen ei ole mitään helppoa puuhaa. Onneksi äiti avustaa. Minä tosin olen sen verran liikkuvaa sorttia että väliinsä on hankalaa malttaa pysytellä paikoilla hiustenlaiton ajan. Mutta harjoitus tekee mestarin!



Taidankin kysäistä lisää kampauskikkoja Tarynilta! Se kun valmistuu kampaajaksi nimittäin aivan pian.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti