tiistai 12. huhtikuuta 2011

Shoppailuja

Minä, Lotta ja äiti suuntasimme tänään Bicester Villageen ostoksille. Äidillä oli vapaapäivä joten päätimme käyttää sen putiikeissa kiertelyyn ja ihanuuksien hypistelyyn. Ilma oli mitä upein, aurinko paistoi täydeltä taivaalta.



Lotta teki loistavia alennuslöytöjä Guessin liikkeestä.



Minä sain uudet ihanat kesäkengät sekä t-paidan Ralph Laurenilta. Nämä popot ovat suosikkini, sillä ne ovat pinkit. Ja minä pidän pinkistä! Äiti oli helpottunut siitä että nyt minulla on kevyemmät kengät. Meillä kun on täällä jo kesäiset kelit joten sain nämä heti käyttööni.



Äiti puolestaan poimi itselleen muutaman löydön Calvin Kleinin alusvaatepuodin alennustangosta.



Shoppailu on kyllä rankkaa puuhaa.. Minä nimittäin väsähdin kesken kaiken rattaisiini. Mutta eipä siinä mitään sillä pikku tirsojen jälkeen heräsin Versacen liikkeessä. Lotta ja äiti hihittelivät että hyvä ajoitus, sillä nämä kuteet olikin nähtävä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti