perjantai 8. huhtikuuta 2011

Vieras

Jotain kummaa oli tekeillä. Kaikki alkoi tänään siitä että äiti siirsi minun sänkyni pois minun omasta huoneestani! Pois minun omasta huoneestani!? Äiti kantoi sen äidin ja isän makuuhuoneeseen. Ihmettelin tovin, mutta tuumasin että ehkä äiti haluaa nukkua minun kanssani samassa huoneessa. Meidän äiti kun nyt vaan on sellainen. Empä viitsinyt asiasta nostaa sen suurempaa mekkalaa. Katsoin kummissani ja kannoin nallet valmiiksi iltaa varten omaan sänkyyni joka siis oli kannettuna äidin ja isän huoneeseen..



Ilta vaihtui jo yöksi, mutta sitten alkoikin tapahtumaan kummia. Huoneeseeni oli ilmestynyt outo laukku! Matkalaukku? Hämmentävää.. Joku oli lentänyt lentokoneella, sillä tunnistin laukussa olevat laput!



Eikä siinä kaikki. Minun huoneeni isossa sängyssä nukkui joku!?! Se oli pienempi kuin äiti, mutta suurempi kuin minä. Ja sillä oli musta tukka! Yöpöydällä oli tuntemattomat silmälasit. Minua kiinnosti kovasti kuka meille oli tullut kyläilemään.. Äiti kantoi minut nukkumaan. Se kuka huoneessani nukkui selviäisi varmasti huomenna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti