sunnuntai 24. lokakuuta 2010

Southampton - Ikea

Nyt oli kuvan paikka. Olimme saapuneet Southamptonin Ikean pihalle. Meidän äiti halusi välttämättä lähteä käymään siellä, sillä meidän uuden kodin komeroissa ei ole lainkaan hyllyjä. Niissä on vaan sellainen pitkä vaatetanko ja se ei kuulemma meidän äidille passaa. Niimpä meillä oli tehty lista tavaroista joita meidän piti mennä katsomaan ja etsimään tuosta taustalla näkyvästä nelikerroksisesta sisustusjätistä.



Ikeassa on mukavaa koska siellä on paljon katseltavaa sekä muita lapsia. Siellä oli myös sellainen oikea lastenosasto, jossa oli kaikkea tavaraa meille pienemmille. Minä ostin sieltä hengareita sekä sellaisen valkoisen syöttötuolin. Olinkin onnellinen uudesta tuolistani, sillä minulla ei ole ollut täällä omaa tuolia. Ikeassa pyöriessä voi nälkä yllättää.. Ainakin meidän isän joka oli kaikista eniten koko reissussa odottanut näitä Ikean lihapullia.



Tässä näkyy minun ja äidin annos. Äidillä oli puolukkajuomaa, mutta minä join maitoa omasta mukistani. Jälkiruoaksi äidillä oli prinsessaleivos, minä kyllä taisin syödä enemmän tuota taustalla näkyvää isän suklaa-appelsiinileivosta. Äitiä kummastutti että täällä "ruotsalaisia lihapullia" tarjoiltiin ranskalaisten kanssa. Se vissiin olisi uumoillut saavansa perunamuusia. Mutta minulle ranskalaiset maistuivat kyllä hyvin, perunamuusiahan nyt saa aina kotonakin!



Meillä oli valtavan suuri kärry täynnä tavaraa. 32 Antonius laatikkoa, 8 Antonius runkoa, minun syöttötuolini sekä keltainen kassi johon äiti oli kerännyt kaiken maailman tiskiharjaa, paistolastaa, vuokaa, kynttilää sekä kaikkea muutakin tuiki tarpeellista turhaketta. Kassalla joku kysyi että haluammeko parkkihyvityksen, mutta eihän meillä autoa ole! :) Me tulimme tänne junalla. Kassan jälkeen kaarsimme suoraan vasemmalle ja jätimme kaikki ostoksemme sinne miehille. Ne toisivat ne huomenna heti aamusta pakettiautolla meille kotiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti