torstai 3. helmikuuta 2011

Ilmapallo



Sain tämän upean ilmapallon tänään mukaani ruokakaupasta! Meidän piti piipahtaa pikaisesti näin iltasella Sainsbury´silla hakemassa vessapaperia ja maitoa. Ostimme myös mandariineja! Minä rakastan mandariineja, ne ovat todella makoisia! Kassaneiti ojensi minulle lähtiessämme tämän ilmapallon. Kassaneiti kehui että olin kuulemma käyttäytynyt kaupassa niin hienosti ja kantanut kauniisti mandariinit kassalle. Olin ihan innoissani punaisesta ilmapallosta ja sain pitää sitä kädessäni koko kotimatkan!



Äiti oli kotona kauhuissaan ilmapalloleikeistäni.. Kiljahteli kummallisesti koko ajan että se hajoaa, ja ettei ilmapallo kestä noin roiseja otteita. Siitäkös minä innostuin kokeilemaan että mitä se pallo oikein kestää, mutta en minä sitä hengiltäkään saanut. Äiti piti moista ihmeenä..



Niimpä ripustimme ilmapallon illalla koristeeksi. Siinä sitten äiti alkoi kyselemään että mikäs nyt se onkaan se Red Nose Day. Ei se meidän äiti vieläkään hoksaa että kaikki löytyy intternetistä.. http://www.rednoseday.com/ Red Nose Day on siis maaliskuun 18. päivä. Jännittävää, vietämmeköhän mekin ensikuussa hyväntekeväisyyspäivää eli Red Nose Daytä? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti