keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Jennin perintö



Tulimme kotiin ja äiti kuiskasi korvaani että sillä on salaisuus joka paljastuisi pian! Se salaisuus kuulemma oli piilotettuna kaapissa. Jennin perintö.. :) Ihmettelin mitä äiti mahtoi sillä tarkoittaa, mutta äiti meni jo kaapille ja tonki sieltä laatikon. Äiti kertoi minulle että kun Jenni ja Joonas olivat meillä uutta vuotta viettämässä olivat he tuoneet mukanaan tämän laatikon minulle Suomesta. Koska olen vielä aika pieni, niin äiti oli jemmannut sitä kaapissa mutta tänään oli aika paljastaa mitä laatikko sisältää!



Oikea MUUMITALO!! Ihan oikea MUUMITALO!! Muumimamma, Niiskuneiti, Nuuskamuikkunen, Muumi, Niisku, Nipsu.. Kaikki Muumitalon asukkaatkin!! Olin tohkeissani. Sänkyjä, pöytä ja tuolit. Pihakeinu sekä Muumitaloon johtava silta! :) Järjestelimme äidin kanssa taloon kalusteita ja leikimme Muumeilla.



Muumitalo on aivan ihana! Äiti piilotti sen tosin illalla jonnekkin kätköihinsä. Minä olisin halunnut jättää sen esille, mutta äiti sanoi että siinä on sen verran pieniä osia että on parempi että leikimme sillä toistaiseksi yhdessä, sillä saahan sen aina kätköistä esille. Minua kyllä kummastutti että miten Jenni on voinut luopua tästä aarteesta! Äiti kertoi että Jenni on jo niin iso tyttö ettei tarvitse Muumitaloa ja naurahti samaan syssyyn että eikös olekkin mukavaa olla pieni niin saa serkuilta perintöjä. Minä olen Muumitalosta enemmän kuin onnellinen ja suuret kiitokset siitä kuuluukin serkulleni Jennille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti