sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Päivähoitojärjestelyitä



No ompas kummallista. Enhän minä sinne päiväkotiin nyt vielä pääsekkään. Yksinkertaisesti jo siitä syystä ettei siellä ole minulle vapaata paikkaa. Meillä täällä Englannissa kun ei ole sellaista päivähoitojärjestelmää kuin Suomessa että lapsille aina periaatteessa löytyy jokin hoitopaikka. Äiti sanoi että kaikki järjestyy tavalla tai toisella, jos ei muuten niin ne pistetään järjestymään..



Päivähoito on täällä aivan tolkuttoman kallista. Viisipäiväinen hoitopaikka maksaisi minusta £1040. Ja koska päiväkodit ovat kaikki yksityisiä niin ne voivat hinnoitella taksansa pilviin. Minä tiedän että kaikki asiat järjestyvät mutta äiti ei ole vieläkään kertonut minulle miten. Sen verran tiedän että olen jonottamassa kuulemma kolmipäiväiseen hoitopaikkaan. Jos on tuuria niin saatan päästä päivähoitoon heinäkuussa.



Mutta nyt on vasta maaliskuu! Ja äidillä on huomennakin työpäivä. Isä sai järjestettyä kaksi kotityöpäivää tälle viikolle, joten se tekee töitä kotoa ennen kuin äiti lähtee ja jatkaa illalla kun äiti tulee kotiin. Äidillä on myös vapaapäivä viikolla. Laskujeni mukaan se tekee kaksi ratkaisematonta päivää. Äidillä on kuulemma suunnitelma takataskussaan ja puhelin laukussaan. Esteet on tehty ylitettäviksi ja vaikeudet vahtistaviksi, sanoo meidän äiti.



Ei se ole sen kummempaa kuin löytää ratkaisu asiaan! Esteet on tehty ylitettäviksi!! Nyt sen minäkin jo hoksaan.. Näin se jalka heilahtaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti