tiistai 11. tammikuuta 2011

Alennusmyyntilöytö!

Kaupungilla on parhaillaan menossa alennusmyyntien loppurysäytykset. Meistä on äidin kanssa mukavaa piipahdella putiikeissa ja liikkeissä, ihan vain katselemassa mitä kaikkea siellä näkyy. Yleensä me vain katselemme, mutta tänään tapahtui jotain jännittävää! Kiljahdin jo kaukaa sillä näin edessäni aivan ihania vaaleanpunaisia takkeja! Äitikin kiljahti, sillä ne ihanat takit olivat vieläpä puoleen hintaan! Kiiruhdimme takkien luokse ja minä jo nappasin yhden, mutta äiti sanoi että se on minulle pieni koko.. Huolestuin kovasti sillä minun kokoani ei näyttänyt löytyvän hengareista. Onneksi äiti kuitenkin ilmoitti että meidän kannattaakin ostaa kokoa suurempi ettei se jää heti pieneksi. Minä kun kasvan niin nopeasti! Niimpä minulle löytyi takki ja tässä se on:



Upea vaaleanpunainen Ellen takki! Se on juurikin tänne Englantiin sopiva, sillä sitä voi käyttää loistavasti sateisella säällä ja tässä on myös lämmin tikkivuori. Meidän äitiä huvitti se että saimme sen alennusmyynneistä, vaikkakin juuri nyt täällä alkaa olemaan kelit moiselle takille. Kannattaapa siis kierrellä ja katsella, joskus voi tehdä hyviä löytöjä! :)



Olen rakastunut tähän takkiin ja haluaisin pitää sitä myös sisällä. Harmillista vain että siinä tulee sisällä niin kuuma..



Mutta mitä tässä enää odotellaan? Ulos siis testamaan uutta takkia. Meillä on mittarissa +13 astetta ja juuri sopivasti pienehkö vesisade. Tuulee tosin kovasti, joten vielä pipo sekä hanskat päälle ja sitten menoksi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti