perjantai 7. tammikuuta 2011

Puppy!

Minulle saapui postia! Eikä mitä tahansa postia vaan suuri laatikko! Laatikkoon oli kirjoitettu viesti.. Sen oli lähettänyt TARYN!!! :) Isä ja äiti sanoivat että tämä on lähetetty Suomesta jo ennen joulua, mutta nähtävästi täällä meillä Englannissa joulun alla ollut lumikaaos (jonka takia mm. lentokoneet seisahtuivat kentille) on viivästyttänyt postin perille pääsyä. Mutta se ei minua haittaa, sillä tärkeintähän on että posti on päässyt perille.



Joutuin, joutuin.. avaa, avaa! Mitä Taryn minulle lähettää? Isä hupaili että todennäköisesti se on jotain suuresti ääntä pitävää.. Ainakin sellaista vihjettä laatikon kyljessä oli lukenut..



Ooo.. Suuri lahjapaketti!



Tämä on niin jännittävää..



Ei paketti kyllä minusta mitään ääntä pitänyt, mutta hetkinen.. tämähän pitää ensin avata!



Meidän Taryn tietää että minä pidän suuresti koiranpennuista. Se olikin minun ensimmäisiä sanojanikin: Puppy! (koiranpentu) Enkä voi uskoa tätä todeksi, sillä sain Taryniltä ihan ikioman Puppyn!!



Ja tämä koiranpentu onkin ihastuttava sillä se osaa kävellä, hakkua ja hyppiä! Äitiä nauratti että melkoinen räksy se onkin, mutta suloinen sellainen.. Thank you Taryn so much! It´s a noisy one.. And Rebekka loves it! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti