tiistai 31. elokuuta 2010

Jäätelöauto

Olin tänään äidin ja isän kanssa hoitamassa asioita kaupungilla. Koska me liikumme aina kävellen rattaiden kanssa niin oikaisimme ihanan Forbury Gardenssin läpi. Tänään oli aivan ihana aurinkoinen päivä ja ulkona oli 20 astetta lämmintä. Isä haaveili jäätelöstä ja kuinkas ollakkaan, Forbury Gardenssin portin ulkopuolelle oli pysäköity jäätelöauto!



Se ei ollut niin kuin Mummun kioski jossa makuja on paljon vaikka autossa olikin samantapaiset luukut. Tästä jäätelöautosta myytiin pehmistä. Minä kiljahdin innosta ja nousin äidin kauhuksi seisomaan rattaissa (minuahan eivät mitkään valjaat pidättele!). Siitäkös siellä jäätelöautossa työskennellyt mies naurahti ja kysyi että noinko kovasti minun tekee mieli jäätelöä etten malta odottaa. Minä kiljahdin uudelleen ja se mukava jäätelömies antoi minulle sieltä autosta tötterön jossa oli pikkunokare pehmistä ihan ilmaiseksi!! (Äiti ja isä kyllä sitten ostivat itse omat jäätelönsä).



Se jäätelömies oli melkein kuin meidän Vaari. Vaari voisi kyllä laittaakkin tuollaisen jäätelöauton. Mutta toisaalta Mummun kioskissa on kyllä niin paljon parempi valikoima..



Hyvälle tämä jäätelö kyllä täällä Englannissakin maistuu! :) Ja se mitä äiti käski sanoa niin täällä on vieläkin täysi kesä. Koko viikoksi on kuulemma luvattu lämmintä ja aurinkoa joten me aijomme olla paljon pihalla. Emmehän ole ehtineet edes vielä kaikkiin leikkipuistoihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti