lauantai 21. elokuuta 2010

Suunnitelma B

Heathrown lentokentällä meitä odotti Nick joka on herrasmies. Nickillä oli sellainen iso lappu jossa oli meidän nimet. Hän vei meidät parkkihalliin sekä autoon jossa oli minulle varattuna turvaistuin. Äiti laittoi minut siihen ja päätin jatkaa uniani. Nick lähti ajamaan kohti Readingiä joka on uusi kotikaupunkimme. Äiti ja Nick sekä isä juttelivat koko matkan kaikista asioista. Nick on huumori miehiä, ainakin äitiä nauratti vähän väliä.



Äiti oli kertonut minulle jo aijemmin että me menisimme tänään meidän väliaikaiseen kotiimme jonne meillä oli olemassa jo koodi. Tällä koodilla saisimme avaimet ja pääsisimme sisään. Myös Nick tiesi tämän ja hän ajoi automme suoraan kotiovellemme. Nick ja isä menivät hakemaan avaimia koodilaatikosta, minä odotin autossa äidin kanssa. Sitten äiti alkoi ihmettelemään että mikä miehillä kestää.. Nick ja isä tulivat takaisin, hakivat jotain papereita autosta ja menivät takaisin hakemaan avaimia. Meille annettu koodi ei jostain syystä toiminut. He soittivat puheluita mutta koska oli jo yö niin ketään ei saatu enää kiinni. Äiti tuumasi minulle että ei hätiä mitiä siirrytään suunnitelmaan B. Siihen ilmestyi kolmaskin mies ja ne kaikki yrittivät saada avainta laatikosta, mutta eivät onnistuneet. Sitten Nick ja isä tulivat autolle ja kaikki olivat samaa mieltä. Nyt siirryttäisiin suunnitelmaan B. Äiti kertoi että suunnitelma B on siirtyminen johonkin hotelliin..




Nick ajoi Premier Inniin ja pyysi meitä odottamaan jotta hän käy kysymässä ensin onko siellä meille huonetta. Kohta Nick palasi ja kertoi että homma on hoidossa ja niimpä menimme sisälle jossa oli kivoja ihmisiä töissä. Yksi heistä lähti heti tekemään minulle omaa petiä sillä he ymmärsivät että olen pieni ja tarvitsen paljon unta.. Siellä töissä ollut mies kylläkin sanoi kun isä täytti jotain lappua johon laittoi että Finland että kukaan ei tiedä että se on Suomi.. Äitiä nauratti taas.. Sitten pääsimme huoneeseen ja minä aloin nukkumaan heti mutta isä haki äidille iltapalaa käytävältä..



.. jäätelöautomaatista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti