maanantai 20. joulukuuta 2010

Joulunalle

Meille saapui jännittävä ruskea paketti. Äiti sanoi että paketin lähettäjänä on Eija Raahesta. Olipas yllättävä paketti, äiti tuumi hymy suussaan.. Minä kyllä kiirehdin jo avaamaan pakettia. Ja mitä ihanaa paketissa olikaan!! Joulunalle!! Oikea Joulunalle!!



Äiti ratkesi nauramaan, enkä ymmärtänyt mikä siinä Joulunallessa nyt niin hupaisaa oli. Äiti tuumi että minä en taida muistaakkaan että Nallen jouluvaatteet olivat minulla itselläni viimejouluna päällä..



Olenko minä ollut oikeasti noin pieni. Nyt vaatteet olivat sopivia nallelle! :) Nallella oli mukanaan ihastuttava joulukortti jossa oli Eijan ja Peten pieni Pinja tyttö, silläkin oli sama joulumekko kortissa päällään! Mukana saapui myös kaunis kiitos kortti. Minä ihmettelin että eikö meidän pitäisi kiittää ennemminkin kuin näin hienon nallekin lähettivät meitä ilahduttamaan? Äiti kertoi että Eija ja Pinja kiittää meitä siitä että muuttaessamme Englantiin jätimme minulle pieneksi käyneitä juttuja Pinjalle, siksipä joulumekkokin oli Raahessa käynyt mutkan. Nyt se kuitenkin koristi meidän Joulunalleamme.



Ihanaa Joulunalleamme! Minä olin niin onnellinen uudesta nallestamme.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti