sunnuntai 19. joulukuuta 2010

Rokko?

Tai mikälie.. Äiti katseli minua kummissaan ja pyöritteli ympäri. Isäkin tuli siihen ihmettelemään ja minulta kesti heti jos toinenkin siinä että keksin mitä ne oikein ihmettelevät. Katsokaas kun en ollut ehtinyt itse peiliin vielä vilkaista:



Ei minulla kuumetta ole eikä muitakaan oireita, eikä tämä kutitakkaan. Joten eiköhän tämä katoa yhtä nopeasti kuin tulikin? Äiti kyllä teki jotain listaa siitä mitä olin syönnyt ja pohti voisiko tämä vielä johtua rokotuksista. Olin nimittäin pienen punaisen näppylän peitossa. Mutta katsellaanpa nyt rauhassa.

1 kommentti:

  1. Moikka, Minä tähän vanhaan kirjoitukseen kommentoin kun lapseni meni samanlaiseksi ja tätä on jatkunut kohta kaksi viikkoa. Seurasiko tässä jotain vielä?

    Ja hyvää kevättä!

    VastaaPoista