tiistai 7. joulukuuta 2010

Rokotuksia


Vihdoinkin tuli se päivä että minun rokotukseni pistettiin ajan tasalle näin Englantilaisittain. Sillä minä olin jäljessä täkäläisissä rokotusohjelmissa, ja se oli huolestuttavaa! Ei ehkä muuten, mutta äiti piti rokotuksia hyvin tärkeinä. Niimpä minä sainkin kolme piikkiä samalla kerralla! Toiseen jalkaan tuli pieni mustelma ja toiseen pieni punainen jälki, eli eipä siinä sen kummempia. Ja siellä GP:ssä (eli meidän terveyskeskuksessa) oli hieno apina jota sain pitää sylissä samalla kuin sain rokotukset. Niin ja sen minun lääkärini nimi on Sally. Se kertoi että sillä on pieni salainen musta kirja johon se merkitsee kaikki kiltit lapset jotka ovat olleet rokotuksissa ja luovuttaa sen sitten joulupukille! Sally sanoi että minä saan erityismaininnat siitä että olin ollut hienosti ja se lupasi myös vielä muistuttaa joulupukkia siitä että minä olen muuttanut Englantiin! (Jotta lahjat varmasti löytävät perille..) Sally sanoi myös että minulla on upeat talvivarusteet ja kehui äitiä kun minut on puettu lämpimästi. Mutta mehän olemmekin tulleet sieltä joulupukin maasta, Suomesta. Siksi me osaamme pukeutua myös kylmällä säällä!




Se rokotuksista tällä erää, seuraavat saan koulusta eli 3,5 vuotiaana. Niin minähän aloitan koulun täällä kun täytän kolme!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti