lauantai 13. marraskuuta 2010

Harrodsin Nallevaltakunta



Me olimme tänään koko päivän Lontoossa! Ja koska me menimme käymään Lontoossa niin äiti sanoi että nyt minäkin näen ihan oikean tavaratalon! Äiti rakastaa Harrodsin tavarataloa ja äiti sanoo että siellä on niin paljon nähtävää sekä koettavaa ettei siihen riittäisi monta päiväkään. Mutta onneksi äiti tiesi että tärkein osasto on neljännessä kerroksessa, joten suuntasimme suorilta ensimmäiseksi sinne: Harrodsin Nallevaltakuntaan!



Harrodsin tavaratalo on aivan upea. Ja Nallevaltakunta on taijanomainen. Olin aivan pääpyörällä kaikesta nähtävästä. Nalleja oli vaikka millaisia ja niitä oli todella PALJON! Ja niitä kaikkia sai katsella. Minä olisin kyllä halunnut haliakkin, ja kun kukaan ei huomannut niin koukkasin vaaleanpunaisen nallen hyllystä ja annoin sille jättiläishalauksen! Isä sitten kyllä laittoi sen takaisin hyllyyn ja sanoi että mennään katsomaan mitä kaikkea muuta täällä on. Nallevaltakunta oli kun tivoli ja siellä oli myös sellaisia hauskoja poikia jotka puhalsivat meidän pienten asiakkaiden iloksi saippuakuplia.



Siellä oli tällainen hieno Nallejen oma show. Tässä pieni pätkä teillekkin:




Nallet olivat ihania! Mutta meillä oli Lontoossa paljon muutakin nähtävää ja samalla kun kuulin jotain kummallista rapinaa rattaitteni alaosasta niin isä hymyili ja kertoi että meidän oli aika jatkaa matkaa.. Lontoossa on niin paljon katseltavaa ja päivä meni niin äkkiä! Olin kotiin tullessa jo täysin valmis yöpuulle, mutta mitä kummaa.. Rattaitteni alaosasta kuului kummallista puhinaa ja rapinaa..



Se vaaleanpunainen Harrodsin nalle oli hypännyt vihreään kassiin ja matkannut minun mukanani rattaissa meille! Äiti nauroi että isä oli tainnut ostaa sille biljetin. :) Minä olin niin onnellinen ja rutisin nallea kovasti. Äiti kysyi että aijonkos pitää siitä nyt huolta kun se on seurannut tänne asti. Ja tottahan minä pidän! Ihan ensimmäiseksi esittelisin sen minun Uni Nallelle ja Lehmulle, jotta se tuntisi olonsa kotoisaksi. Sitten Harrods Nalle pääsee myös nukkumaan minun viereeni! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti