sunnuntai 14. marraskuuta 2010

Viikon lehdet



Tänä iltana minulla oli paljon päivitettävää, sillä sain tumppuni sairaalassa pois ja molemmat käteni jälleen aktiivikäyttöön. Niimpä minulla oli kiire ihanan kylvyn jälkeen lempipuuhaani, nimittäin lehtien lukuun.. Meillä luetaan kaikenlaisia sanomalehtiä. Yleensä meille kotiin aina ilmestyy isän mukana maanantaista perjantaihin Metro niminen lehti, joka on ilmaisjakelu. Siinä on mielenkiintoisia juttuja ja kuvia. Löysin siitä juuri todella hienon koirankuvan. Tiesittekö että Suomessa koirat haukkuvat "Hau hau" ja täällä Englannissa "Vuvh Vuvh". Ainakin lukemani lastenkirjallisuuden perusteella..



Niin ja minun pikkurillini voi kuulemma ihan hyvin. Se tarkistettiin vielä tänään siellä Kuninkaallisessa sairaalassa. Me menimme ensin sinne GP:hen mutta ne soittivat taas sinne Kuninkaalliseen sairaalaan ja ne sieltä halusi että minä menen sinne. Äidille ja minulle sopi vallan mainiosti että pääsimme jälleen prinsessojen sairaalaan. Hetki pari vielä menee että tilanne on täysin ennallaan, mutta se ei menoa haittaa.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti