torstai 4. marraskuuta 2010

VIP

Minä olen VIP (very important person = hyvin tärkeä henkilö). Nimittäin sellainen VIP asiakas. Kuulun äidin kanssa Bootsin VIP asiakkaisiin. Ja se tarkoittaa sitä että saan siellä erityisjuttuja sekä ihania posteja kotiin. Bootsin liikkeitä on kaksikin tässä ihan meidän lähellä. Se on jännittävä kauppa sillä siellä on kaikkia tyttöjen ja naisten tavaroita kuten hajuvesiä ja hiuspinnejä, sekä päivittäistavaroita kuten hammastanhaa ja saippuaa, sekä lääkkeitä (myös reseptilääkkeet saa täältä) ja tietenkin meidän pienten tarvikkeita kuten vaippoja sun muuta. Se on aika iso liike ja siellä on paljon tavaraa kahdessa kerroksessa!



Ja ta daa, postiluukusta kilahtaa!! Sain postissa hyvin tärkeän asiakaskirjeen! Minulle oli varattu uusi upea hoitolaukku Bootsin liikkeeseen ja saisin sen sieltä ihan ilmaiseksi koska olen VIP. Emme tuhlanneet äidin kanssa hetkeäkään, laukku olisi tottahan toki kotiutettava. Äiti epäröi että käsittikö se väärin minulle tulleen kirjeen. Mutta tuumasin äidille että eikös se lukea osaa ja niin äitikin tajusi alkaa pukemaan kenkiään jalkaan!



Otimme mukaan kirjeestä tulleen kupongin ja suunnistimme Bootsiin. Siellä hoitolaukku odotti juuri minua omassa sievässä paketissaan.



Tämä laukku onkin huippu ja minusta suunnattukkin vähän meille isommille tytöille. Sitäpaitsi niin kätevä kun se minun entinen Ikean hoitolaukku olikin niin se on kyllä reissussa rähjääntynyt ja enemmän tarkoitettu pienille vauvoille. Äitistä tässä laukussa on myös hyvin tilaa puhelimelle ja muille senkin tavaroille, joten meidän ei tarvitse välttämättä enää joka puistoreissulle ottaa kahta laukkua. Ennen kaikkea tämä istuu minun rattaisiini loistavasti, vai mitä olette mieltä? Oih, kuinka hienoa onkaan olla VIP!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti